Vraag

Hee dames,

Deze week ben ik bezig met het afronden van mijn 2e studiejaar, waardoor ik het super druk heb!
Het is wel ontzettend leuk hoor, maar ook een enorme stress-periode.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nu wat minder update.
Nadat deze stress-zooi over is, ga ik weer vollop artikelen schrijven! Want ik vind het nog steeds leuk om te doen!

Mijn vraag aan jullie is dan ook:
* Hebben jullie tips voor Beautylovin?
* Wat voor een artikelen willen jullie het liefst lezen op Beautylovin?
* Wat vinden jullie juist leuk aan Beautylovin?
* En wat denken jullie van... filmpjes maken?
Dit had ik al eens eerder gevraagd, maar ik krijg weinig respons.. terwijl ik toch veel bezoekers per dag heb.
Helpen jullie mee Beautylovin nog leuker te maken?

Liefs,

Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten