Tag: Stylish Blogger Award

Begin deze week ben ik getagd door Touchofmakup
Super leuk natuurlijk, bedankt!

De tag houd in dat je 5 random facts over jezelf moet vertellen en de tag aan 5 andere bloggers doorgeeft.

Hier mijn facts:
* Ik ben eigenlijk altijd vrolijk
* Ik kan niet zonder mijn agenda.. ik plan veel en zonder mijn agenda ben ik 'lost'.
* Ik ben GEK op chocolade, maar ben aan het afkicken omdat ik 4kg kwijt wil
* Ik ben best sportief; ik sport 3 a 4 x in de week
* Elke dag ben ik wel 2 uur bezig met beautyblogs lezen; i like!

En deze tag moet ik nog aan 5 anderen doorgeven, maar oh wat is dat moeilijk!
Ik tag hem door naar:
* Kimberly
* Kelly
Er zijn al zoveel bloggers die deze tag al ingevuld hebben, dus daarom tag ik hem ook door naar iedereen die hem nog wilt invullen!

3 opmerkingen: