Review; Hema Cleansing Face Wipes

Hallo dames,

Vandaag weer een review.
Jullie weten natuurlijk dat je elke avond je make-up eraf moet halen..
Soms heb ik daar totaal geen zin in. Ik heb namelijk een hele routine, maar als ik te moe ben wil ik deze nog wel eens overslaan.
Dan gebruik ik de reinigingsdoekjes van de Hema.


De prijs
Volgens mij zijn deze doekjes 2euro, maar dat weet ik niet zeker.

De verpakking
Deze is simpel, maar duidelijk. Er staat op voor welk huidtype de doekjes geschikt zijn. Ook zijn het milde scrub reinigingsdoekjes die regulerend en verzachtend zijn.

Het doekje

Zo ziet het doekje eruit. De ene kant zitten witte stipjes op. Dit is het scrubgedeelte wat ik zelf super fijn vind. De andere kant is gewoon lekker zacht. Hiermee kun je je oogmake-up verwijderen.

De werking

Het doekje doet goed zijn werk. Eerst scrub ik mijn gezicht en tegelijkertijd haalt het ook mijn gezichtsmake-up weg.
Daarna haal ik mijn oogmake-up eraf met de zachte kant.
Of hij ook geschikt is voor waterproof mascara?
Nee, hier zul je toch echt oliedoekjes of watjes moeten gebruiken.

Hebben jullie vaste producten waarmee jullie je make-up verwijderen?

Liefs,

Leonie

1 opmerking:

  1. Ik gebruik deze ook, alleen dan die voor de droge huid.. Vind die niet super, krijg der een geirriteerde huid van.. Misschien deze een keer proberen..

    BeantwoordenVerwijderen