Review; Essence Clear&Matt foundation

Hee dames,

Vandaag het 2e artikel: de review!
Normaal gebruik ik eigenlijk nooit foundation. Ik ben bang dat het juist mijn poriën verstopt waardoor ik meer puistjes/onzuivere huid krijg.
Maar toch was ik weer zo eigenwijs om het toch een keer te proberen en kocht ik de - essence clear & matt foundation -



De prijs:
Deze weet ik niet zeker, maar ik dacht dat het rond de 3, 4 euro lag.
Dit is natuurlijk spotgoedkoop voor een foundation.

De verpakking:
Saai! Deze had voor mij wel wat leuker gemogen.
Wel vind ik het hygiënisch dat het in een tube zit, maar met een pompje was hij nog beter geweest!

De substantie:
Deze is best wel dik, waardoor je er voor moet zorgen dat je de foundation goed uitsmeert. Je hebt anders echt het gevoel dat je een laagje op je gezicht hebt. Iets wat ik niet fijn vind.


De werking:
Ik heb de kleur 01 porcelain, omdat ik best wel bleek ben.
De foundation dekt vrij goed en geeft een matte finish; Hij is olievrij waardoor ik geen glimmend gezicht krijg, zelfs niet bij mijn T-zone.
Blijft hij de hele dag zitten?
Hm, bij mij blijft eigenlijk geen enkel make-up product de hele dag zitten, behalve mascara. De foundation zou je gedurende de dag moeten bijwerken.

Conclusie:
Ik raad deze foundation zeker aan voor mensen die beginnend make-up gebruiker zijn.
De foundation doet wat hij moet doen en voor dat geld?!
Toch vind ik zelf de substantie iets te dik, waardoor ik het niet fijn op mijn gezicht vind aanvoelen.

En, ben je benieuwd naar deze foundation?

Liefs,

Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten