I Love.. Sleeping!


Hee dames!
Vandaag een nieuw soort artikel genaamd: "I Love..."
In dit artikel schrijf ik over iets wat ik leuk vind/van hou. Het zijn dus andere onderwerpen dan beauty. Het geeft de site wat meer persoonlijkheid en jullie leren mij wat meer kennen.

Deze week: I Love...Sleeping!

Slapen. Oh, dat vind ik zo fijn/lekker/heerlijk!
Dat is wel wat anders dan vroeger. Vroeger, toen ik rond een jaar of 5 was wilde ik juist niet naar bed. Ik had namelijk enorme last van nachtmerries waardoor ik soms wel eens huilend wakker werd. Ik had echt angst om te gaan slapen. Dit duurde ongeveer totdat ik 12 werd. Mijn moeder wist er in die tijd moeilijk mee om te gaan. Behalve mij vast te houden totdat ik sliep en vervolgens weer in bed te leggen. Maar s'nachts werd ik weer wakker, schreeuwend om mijn moeder.
Ik heb hier homeopatische pilletjes voor gekregen die de angst wegnamen.
Sindsdien werd het steeds minder.

Nu, 19 jaar en gek op slapen! Misschien komt het omdat ik student ben of misschien komt het wel omdat ik vroeger zo weinig sliep. Maar oh, wat is het fijn om in een warm bedje te liggen. Hebben jullie dat ook?
Na het eten, zo rond half 8 (ja wij eten laat), ga ik op de bank zitten en is mijn avond begonnen. Ik kijk lekker tv en drink wat met mijn ouders en tegelijkertijd kijk ik al uit naar het slapen!
Haha, is dat raar?

Voordat ik ga slapen lees ik meestal wat. Dit, omdat ik denk dat ik dan beter tot rust kom en sneller in slaap val.
Een tijdje geleden las ik nog een boek, nu ben ik overgestapt op tijdschriften. Ik merk dat als ik lees voordat ik ga slapen, nog maar weinig oppik van wat ik lees. Wanneer ik de ene avond hoofdstuk 1 had uitgelezen, en de volgende avond opnieuw het boek pakte, dacht ik: Heb ik hoofdstuk 1 gelezen?
Dus s'avonds voor het slapen gaan boeken lezen, heeft geen zin. Tijdschriften wel, dan lees ik 2/3 pagina's en dan leg ik het weg.

Hebben jullie een avondritueel?

En wat vinden jullie van "I Love..."?

Liefs,

Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten