Recept!

Hee dames,

Vandaag wat later dan verwacht een artikel online. Ik moest onverwachts werken. Dat heb je in de horeca!
Sinds kort ben ik bezig om minder te eten. Ik wil graag 4 kg kwijt omdat ik denk dat ik me dan zelfverzekerder ga voelen.
Nu heb ik iets heel erg simpels en lekkers voor tussendoor, wat bij mij goed vult:



Ziet dat er niet lekker uit?
Je maakt het zo:
- Pak een groot glas en vul het 1/2 met sinasappelsap of verse jus.
- Schenk daarbij Yoghurt. Je kunt het beste Halfvolle Yoghurt nemen, want magere yoghurt is erg zuur en volle yoghurt is vet.
Voor wat meer zoetigheid kun je ook halfvolle vanille yogurt nemen.
- Pak een rietje en drinken maar!

Fijne avond nog!

(vergeten jullie geen reactie achter te laten? Gister had ik 30 bezoekers en niet een heeft een reactie achter gelaten, terwijl ik dat zo leuk vind!

2 opmerkingen: