Onderweg!

Gister heb ik een bestelling gedaan bij een webshop. Deze webshop verkoopt MUST; Make Up Studio. Dit merk wordt gebruikt bij visagie opleidingen.
Wanneer ik naar een webshop kijk, moet ik meestal een bestelling plaatsen. Zo ook dit keer. Linda, had namelijk een artikel geplaatst over haar bestelling. En wauw, wat een mooie make up!
Dit verwacht ik deze week binnen te krijgen:

(bron)
2 pearloogschaduws: een lichte en een donkere kleur.
Wimperstukjes: deze kun je mooi aan het einde van je ooghoek doen, zonder dat het opvalt dat ze nep zijn.
1 Box: een andere dan op de afbeelding. Hier kan ik mijn ronde eyeshadow's in vastklikken.

Ik ben zo benieuwd naar de producten. Natuurlijk kunnen jullie reviews en swatches verwachten.

Liefs,

Leonie

PS: neem eens een kijkje op de webshop. De artikelen zijn nu nog 50%, zolang de voorraad strekt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten