Nail Of The Day #6

Hee dames,

Vandaag een NOTD!
Ik had laatst een nieuw lakje gekocht; Essence Colour & Go 05 sweet as candy. Jullie weten waarschijnlijk al dat ik roze lakjes super vind.
Dus ik dacht; misschien is dit ook wat!

Maar wat valt het tegen zeg. Zelfs na 3 laagjes nog geen kleur te bekennen. Het geeft wel een mooi glanslaagje af, maar dat is ook alles.
Om het een beetje op te fleuren heb ik met KONAD een stempel aangebracht op mijn ringvinger:

(let niet op mijn nagelriemen)
Hebben jullie ook lakjes van Colour & Go? En wat vinden jullie er van?

Veel liefs,

Leonie

2 opmerkingen:

  1. Aaah ! Wat jammer van de kleur =( ! Misschien kan je voor de volgende keer swatches & reviews opzoeken op internet.

    (Tenzij je producten pas in de winkel spot en meteen wilt gaan kopen):p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Sharona; haha, dat laatste klopt. Kan het Kruidvat niet verlaten zonder iets te kopen;)

    BeantwoordenVerwijderen