Libelle Zomerweek

Gister ben ik lekker de hele dag (van 11 tot 6) bij de libelle zomerweek geweest.
De libelle zomerweek wordt elk jaar georganiseerd in Almere Strand. Ik was er nog nooit geweest, dus ik was erg benieuwd.
Na 2 uur in de (overvolle) trein te zitten, met alleen maar vrouwen, kwamen we aan bij Almere Strand. Er waren 3 ingangen en bij elke ingang was het super druk. Toen we binnen kwamen konden we ons inschrijven voor workshops. Ik koos natuurlijk voor de workshop Make-up. Deze werd gegeven door een visagiste van Rimmel London. Wat ze vertelde was voor mij niets nieuws; we konden ons met de producten van Rimmel opmaken en zij gaf tips waar je alles het beste kon aanbrengen.
Ik vond de workshop wel leuk om de nieuwe spulletjes van Rimmel te gebruiken, maar aan de tips had ik niet zo veel.

Gedurende de dag hebben we lekker op het strand gezeten, het was echt super mooi weer! Maar er waren ook allemaal kraampjes met spulletjes waar je echt van alles kon kopen. Van Conimex tot Sarlini en van Miss Etam tot Saphh. Het was echt zo'n vrouwen middag; heerlijk.
Het strand stond vol met fijne zitbankjes en er waren ook Fatboy hangmatten. Er werd opgetreden en er waren verschillende modeshows. Ook werden er metamorfoses en knipbeurten gegeven.
Natuurlijk was er ook genoeg lekkers; bekers fruit, ijs, broodjes en friet.
Het was super groot, dus genoeg te doen om er de hele dag te zijn.

Zijn jullie ook naar de Libelle Zomerweek geweest?
Wat vonden jullie er van?

3 opmerkingen:

  1. Wat raar dat ik daar nooit van heb gehoord! Misschien volgend jaar dan maar denk ik ?^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Sharona: Het is erg bekend! Elk jaar wordt het georganiseerd..:) zeker een keer de moeite waard om er heen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa, dat zal ik dan doen! (Misschien kom ik jou nog tegen, hihi=D)

    BeantwoordenVerwijderen