Tag: Familie!

Op de site van Suzy, van Simply Suzy, las ik dat deze tag de grootste tag op het www moet worden.. dus het leek me leuk om hem ook even in te vullen.

1. Heb je een grote familie?
JA! Erg groot als je mijn 'stieffamilies' ook meeteld.
Mijn moeder komt wel uit een klein gezin, maar mijn vader heeft 6 broers/zussen. Mijn ouders zijn gescheiden en hertrouwd. Dus als je alles bij elkaar neemt, heb ik een grooooote familie!

2. Heb je een goede band met je familie?
Ja! We komen vaak samen en dat is altijd erg gezellig

3. Woont je familie ver weg of dicht bij?
Dichtbij

4. Zou je de band met je familie graag willen veranderen?
Nee

5. Als er 1 ding is wat je binnen je familie mocht veranderen, wat zou dat dan zijn?
Pfoe, dat is lastig.
Ik zou natuurlijk mijn oma erg graag terug willen! Daar had ik en mijn moeder een hele goede band mee. Helaas is ze een paar jaar terug gestorven.

6. Hoe is jouw thuissituatie? Heb je broers of zussen, wonen je ouders nog samen enz. (Woon je op jezelf; hoe was je situatie voordat je op jezelf ging wonen?)
Ik woon samen met mijn moeder en stiefvader.
Mijn broer zit op kamers en ik bezoek mijn vader en zijn vriendin natuurlijk regelmatig.

7. Zou je graag iets aan je thuissituatie willen veranderen?
Ik wil erg graag gaan samenwonen met mijn vriend. Maar soms denk ik dat het misschien te vroeg is om dat te gaan doen...

8. Wil je later net zo’n thuissituatie als waar je nu in verkeert? (Of in verkeerde)
Nou, ik wil later een net zo'n goede opvoeding geven aan mijn kinderen als dat mijn ouders mij en mijn broer hebben gegeven.
En ik ga later niet scheiden, hoop ik!

9. Vergelijk jij jouw thuissituatie wel eens met een ander? Besef je dan hoe goed, of slecht, je het eigenlijk hebt?
Ik heb het super goed thuis!

10. Zou je je thuissituatie met een televisie-gezin kunnen vergelijken? En waarom dan?
Haha..! Nee, echt niet!
Mijn ouders zijn altijd aan het werk en ze zijn gescheiden. Dus het is niet zo dat wanneer ik thuiskom van school, dat mijn ouders thuiszitten met een pot thee om over van alles te praten..(wat op tv wel is).

Vonden jullie het leuk om dit te lezen?
Wil je meehelpen om deze tag 'beroemd' te maken op het www? Neem hem dan over!
Laat je een comment achter als je hem ook hebt ingevuld?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten