Personal

Hi ladies,

Er is al even geen update geweest, dat hebben jullie misschien gemerkt.
Dit komt omdat ik merk dat er zoveel beautyblogs zijn, dat het gewoon moeilijk is om nog op te vallen.
Ik blog met heel veel plezier, maar als ik weinig tot geen reacties op mijn artikelen krijg, en het aantal bezoekers blijft schommelen, is dat niet echt motiverend.

Met alle liefde wil ik nog steeds proberen om elke dag een artikel te schrijven! Laat dan aub een reactie achter, dat vind ik super om te lezen & het is motiverend!

Vinden jullie Beautylovin wel leuk?
Zijn er nog verbeterpunten?
Laat het mij weten!

Veel liefs,

Leonie

2 opmerkingen:

  1. Ik snap je helemaal
    Ik zal jou site bekijken en reageren als jij die van mij bekijkt~!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey,
    Het zou heel leuk zijn als je meer dingen post . Want het is super leuk om dingen te weten te komen over de persoon achter de site.
    Ik hoop in ieder geval dat je doorgaat met bloggen.
    Hoe meer je blogt des te meer mensen kijken naar je site:P ik hoop dat deze reactie voor een beetje motivatie zorgt
    Veel succes nog met bloggen
    x

    BeantwoordenVerwijderen