Stash: Reinigingsproducten

Hee dames,
Vandaag laat ik jullie een deel van mijn stash zien, mijn reinigingsproducten.
Jullie weten waarschijnlijk allemaal wel dat het erg belangrijk is om je gezicht goed te reinigen voordat je gaat slapen. Ook als je geen make-up hebt gedragen(!).
Ik reinig mijn gezicht iedere avond én ochtend (natuurlijk zit er wel een dag bij dat ik dat niet doe). En ik wil jullie laten zien wat voor een producten ik daarvoor gebruik:

Dit zijn alle producten bij elkaar.. Ik zal per item even kort wat vertellen.


Deze gebruik ik om mijn oogmake-up te verwijderen. Het eerste product op deze foto is erg geschikt voor waterproof. Ook gebruik ik deze vaak om mijn gelliner weg te poetsen! Het tweede product gebruik ik als ik geen gelliner gebruik, haha.
De hemaschijfjes zijn vooral voor het gemak; ze zijn al doordrenkt met olie en haalt alles erg makkelijk weg.

Dit zijn mijn gezichtsreinigingsproducten.. De eerste fles is gewoon een reinigingsmelk en de twee andere producten gebruik ik als ik onder de douche sta: een cleansing cream en een scrub.


Tonic! Deze gebruik ik nadat ik mij gezicht heb gereinigd.

Zo, deze producten gebruik ik allemaal! Welke producten gebruiken jullie?
En vonden jullie het leuk om zo'n artikel te lezen?

Veel liefs,

Leonie

1 opmerking:

  1. Eh hemaschijfjes? Ik denk dat je Kruidvat bedoelt :-) Bourjois reinigingsspullen lijken mij zo onwijs fijn! Zijn ze goed voor een gevoelige huid, weet jij dat toevallig? Of voor gevoelige ogen?

    BeantwoordenVerwijderen