Review; Watershine Diamonds

Sinds een tijdje gebruik ik Maybelline N.Y. Watershine Diamonds Lipstick.
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de lipsticks en lipglosses, omdat ik altijd te lui ben om het bij te werken.
Maar deze kocht ik in een impulsaankoop; dat kennen jullie vast wel..
Vandaag is de dag dat ik deze lipstick ga reviewen.
Het gaat om de kleur Pink Diamonds (102), een best donker roze kleur met subtiele glitters:




Hier zijn mijn lippen.. kaal; zonder iets erop. Nu zie ik ook dat ik erg schrale lippen heb!


En dit is met Pink Diamonds:


Eerlijk gezegd had ik wat meer verwacht van deze lipstick. Vooral de kleur valt me tegen. Ik zie bijna geen verschil, behalve wat glans!

In de zon kun je de glitters/diamonds mooi zien en je voelt ze niet zitten op je lippen.
Een ander pluspunt voor mij is dat hij niet als een lipstick voelt op je lippen, maar als een lippenbalsem. Hij maakt mijn lippen erg zacht.
Zou ik hem opnieuw kopen? Nee, hij is niet bijzonder genoeg.

Dragen jullie vaak lipstick? En hebben jullie ervaring met Watershine Diamonds?

Veel liefs,

Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten