Review; Sleek Palette

Hi ladies,

Vandaag review ik mijn Sleek Palette. Dit palette gebruik ik bijna dagelijks.
Ik heb het pallete 'STORM' en i love it!

De prijs:
Ik heb mijn pallete gekocht bij en daar krijg je dit prachtige palette voor 6,99!
Dat is echt geen geld voor zo'n fijn product.

De verpakking:
De oogschaduw zit in een mooi mat zwart doosje, met glimmende letters van Sleek Makeup erop.
Binnenin zit ook een grote spiegel en je krijgt ook een sponsaplicator erbij (maar ik gebruik liever mijn eigen kwasten).


De oogschaduws:
Toen ik hem voor het eerst binnenkreeg, dacht ik: wow, wat zijn de pans klein! Ze zijn ongeveer even groot als een 20ct muntstuk.
Maar de pigmentatie is geweldig en ze zijn fijn in gebruik.
De kleuren blijven lang zitten en zijn goed te blenden.
Een nadeel van dit palette: de kleur zwart geeft ontzettend veel fallout. Deze kleur gebruik dan ook liever niet.


Dan zitten jullie vast te wachten op de swatches, deze heb ik op mijn onderarm gemaakt voor jullie!


Je kunt met dit palette zachte, maar ook smokey looks maken. Het zijn mooie neutrale kleurtjes. I'm in loovee!
Wat vinden jullie van dit palette?

Veeel liefs,

Leonie

2 opmerkingen: