Gekocht!

Gister ben ik even naar het Kruidvat hier in het dorp geweest. Bij ons in het dorp is het Kruidvat meestal een grote zooi en ik vind het er niet fijn om te winkelen.
Maar, ik moest toch de hond uitlaten en besloot even naar het Kruidvat te kopen.
Dit heb ik gekocht:




Zoals je kunt zien was het aantal voordeel 8.79; niet zo heel veel, maar ben er wel blij mee! Vooral met de mascara.
Vandaag ga ik nog even in de stad kijken wat er nog ligt, daar is het bekijken van make-up wat fijner, vind ik.

Hebben jullie al gekeken bij het kruidvat?

Veel liefs,

Leonie

5 opmerkingen:

  1. nee nog niet naar kruidvat geweest misschien vandaag :)ben wel benieuwd naar die maskara :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaa ik heb ook wat dingetjes gekocht, wat lakjes, en die nieuwe maxfactor mascara! maar die mascara die jij hebt is ook echt super chill!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie reacties!
    Ik heb de mascara nog niet opengemaakt, maar ik ga 'm zeker revieuwen voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dat Gosh Rainbow of een andere?
    Fijne actie he, ik heb echt super veel gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen