Review; CS Blending kwast

Hee dames,

Vandaag weer eens een review!
Kennen jullie de goedkope Coastal Scents kwasten? Vast wel, toch?
Ik heb er een paar, dus ik dacht, deze kan ik mooi voor jullie reviewen!

Vandaag de Blending Kwast:

Bron

De prijs
Hij is $1.99; dat is ongeveer 1euro50.
Super goedkoop dus!

Het uiterlijk
Ziet hij er niet geweldig leuk uit? Met een mooi roze hadvat!

Het gebruik
Toen ik de kwast ontving en ik hem zag dacht ik: OHMYGOD. hoe moet ik in godsnaam mijn oogschaduw hier mee blenden?
Hij is namelijk HUGE, Groot, Gigantisch!
Ik heb een foto gemaakt van de kwast naast mijn duim. De kwast is nog groter dan mijn duim:

Erg handig vind ik hem niet. Dan gebruik ik liever mijn ELF-blending brush.
Hij is super zacht en laat bijna geen haartjes los, maar hij is te groot om oogschaduw mee te blenden.

Hot or Not?
NOT!

Liefs,

Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten