Nail Of The Day #4

Yes! Mijn camera doet het weer en dus kan ik weer volop foto's maken. Eindelijk.
Dus vandaag een foto van mijn nieuwe nagellak.
Ik zag hem staan; en ik dacht; die is voor mij!
Hij is gewoon van de Hema, nummer 903, een oud roze kleurtje.
Ik vind hem super.
Ook blijf hij erg lang zitten! Dit heb ik even voor jullie uit kunnen testen.
Ik heb nu alleen een foto van hoe mijn nagels er op dit moment uit zien met de lak erop. Mijn nagels heb ik afgelopen donderdag gelakt, en dit is het resultaat nu (incl. werken in de HORECA; wat funest is voor je nagellak):

Zo ziet het er uit; oke, ik moet het er af halen.. Maar gister (voordat ik moest werken) had ik nog maar 1 chipje!
Hij is dus echt long lasting.

Wat vinden jullie van Hema nagellak?

Liefs,

Leonie

2 opmerkingen:

  1. Waaauw, leuke site heb je zeg! Neem ook eens een kijkje op mijn site, misschien kun je iets over mijn site op jou site schrijven ? :$

    megagloss.webs.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee,
    Bedankt voor je reactie!
    Ik wil best iets schrijven over jouw site. Dan moet je wel even vertellen wat je wilt.

    BeantwoordenVerwijderen