Review; Maybelline Volum'Express Curved Brush

Vandaag een review over een mijn mascara's die ik al 'n tijdje heb!

Als eerste de prijs:
Het is al een tijdje geleden dat ik deze mascara kocht, maar ik geloof dat de prijs bij de drogist rond de 12 euro ligt.
Dit vind ik een normale prijs voor een mascara.

De verpakking:
De verpakking vind ik zelf een beetje simpel, maar er stond eerst wel een duidelijke naam op (die van mij is na vaak gebruiken er afgesleten). Wat ook fijn is, is dat je op de verpakking al ziet wat voor een soort borsteltje erin zit; de vorm van de borstel staat erop.

De borstel is erg dik en licht gebogen, waardoor je meer volume krijgt.


En nu het allerbelangrijkste! De werking:
Voor mijn wimpers werkt deze mascara prima. Hij geeft vooral erg veel lengte, maar ook qua volume is hij goed.
De mascara brengt fijn aan en geeft geen spinnenpoten.
Het enige nadeel dat ik bij deze mascara heb kunnen vinden is dat er een dikke klodder op de borstel zit wanneer je hem uit de huls haalt, maar dat heb ik bij meerdere mascara's.

Voor een beter beeld heb ik voor jullie foto's gemaakt zonder en mét mascara:


Zonder



Met Maybelline Volum'Express Curved Brush

Nu zien jullie dat hij mijn wimpers vooral lengte geeft. Als deze op is, ga ik weer op mascarajacht en hopelijk vind ik dan een mascara die én lengte én volume geeft!

Hebben jullie dé mascara al gevonden?

Veel liefs,

Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten