Review; Maxfactor Lipstick

Vandaag een review over de Maxfactor lipstick die ik afgelopen zaterdag kocht.

De prijs:
Normaal kost deze lipstick 12.49, maar ik had hem nu voor 50%!

De verpakking:
Deze is erg simpel, maar chique. Hij is helemaal zwart en het merk staat er met zilvere letters op.
Aan de onderkant zit een duidelijke sticker met de kleur en de naam van de lipstick.


De kleur & werking:
Deze lipstick heet Angel Pink (610) en het is een lichtroze kleur.

Swatch:


De kleur vind ik prachtig en de lipstick is erg verzorgend.
Blijft hij lang zitten? Nee. Na een broodje eten is het weg, maar welke lipstick overleefd dat wel?
Een klein minpuntje is toch wel dat hij een beetje in de lijntjes trekt, maar dit vind ik niet storend. Hier is een lipswatch:


Al met al ben ik wel erg tevreden over deze lipstick!
Wat vinden jullie er van?

Liefs, Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten