Nail Of The Day #1

Hello ladies!

Vandaag mijn eerste nail of the day.. Ik draag een van mijn favoriete lakjes: Lovin Lilac van Diamond Cosmetics.
Het is een lief roze lakje, en ik ben er he-le-maal gek op, haha! De kleur op de foto klopt niet helemaal.. maar dit is de beste foto die ik kon nemen.
De bloem op mijn ringvinger heb ik gemaakt dmv Konad.
Hope u like it!


Liefs, Leonie

PS: mijn nagelriemen zijn super droog, waardoor ik steeds van die pijnlijke haakjes heb. Hebben jullie enige tips die dit doen verkomen?

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kleurtje!
    En die pijnlijke haakjes heb ik ook.
    Wat ik wel is doe is 's avonds met nagellak olie van essence insmeren en dan pleisters eroverheen. Helpt wel een beetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, mooie kleur he!
    Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook zulke pijnlijke haakjes, misschien je handen goed insmeren met creme, nadat je je je hanen gewassen hebt? werkt we een beetje bij mij :d

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ok! Dat ga ik dan ook proberen! Thnx

    BeantwoordenVerwijderen